Reclamação não resolvidaNão resolvido

empresa não da suporte quando produto com defeito

Banggood
Santo André - SP
01/03/2022 às 08:46
ID: 139221813
Status da reclamação:
Reclamação não resolvidaNão resolvido

meses sendo enrolado com produto que recebi com defeito, e ainda fazem respostas que o comprador que fique no prejuízo, uma empresa que não vale a compra

Compartilhe

Resposta da empresa

01/03/2022 às 08:55

Dear Customer

Sorry for leaving you with an unpleasant shopping experience. We have always insisted on providing customers with high-quality services,

According to our warranty policy, if one or more of the products you received shows quality issues within the warranty period, you can contact us at first and you can also choose to return it to receive a form of compensation. You can refer to this link to know more about our warranty policy: https://www.banggood.com/help_center/question_category.html?catid=211

If the product you received has any quality problems, please contact us at vipservice@banggood.com. with order details. We will provide you with a reasonable solution.

Best regards

Banggood Team

Consideração final do consumidor

14/03/2022 às 16:19

Continua enrolando o consumidor

O problema foi resolvido?
Reclamação não resolvidaNão resolvido
Voltaria a fazer negócio?
Não
Nota do atendimento
0
Ruim
Ruim
5.4/ 10

Está com problemas com Banggood?

Reclamar