Reclamação em réplicaEm réplica

Nao consigo acessar minha conta para ver onde esta o projetor que comprei

Status da reclamação:
Reclamação em réplicaEm réplica

Fiz a compra de um projetor blitzwolf vt2 porem nao consigo acessar minha conta para ver onstatus da entrega e ja faz mais de 1 mes e meio ainda não chegou. Tentei contato pelo chat mais o atendimento nao conseguiu me ajudar

Compartilhe

Resposta da empresa

14/04/2022 às 23:08

Dear customer,

Thanks for your order and we are sorry to hear that you still have not received the order yet.

We can deeply understand how frustrated that you have not received your parcel yet. And please kindly note that in some rare cases, the delivery might be slightly delayed due to processing times in the postal or Customs office or the bad weather. Please consider that business days do not include weekends and public holidays and the tracking information of this order will be updated at important logistics stations or once it arrives in your country.

If you have not received your item beyond this time, you are eligible for a full refund after we have conducted a postal investigation.

If you need any more help with the shipping of your order, please contact our customer service by this email: vipservice@banggood.com We will do our best to help you.

Best regards,
Banggood team

Réplica do consumidor

15/04/2022 às 07:41

Não consigo ac3ssae.mimha conta para acompar esse e o problema

Réplica do consumidor

16/04/2022 às 10:22

Não consigo acessar a conta para verificar o status do pedido quando tento acessar a conta com meu numero de celular 11953742361. O email não lembro qual foi usado para efetuar a compra. O endereço e rua rui barbosa 977 ap 7 Itanhaém sp brasil.

Ruim
Ruim
5.8/ 10

Está com problemas com Banggood?

Reclamar