Produto passou da data limite de entrega e nenhum posicionamento da empresa
Desde o dia 15 de Dezembro o produto ainda não chegou na unidade. Empresa totalmente irresponsável. Quero um posicionamento ou irei atrás dos meus direitos como consumidor
Resposta da empresa
13/01/2022 às 05:48Dear customer,
Thanks for your order and we are sorry to hear that you still have not received the order yet.
We can deeply understand how frustrated that you have not received your parcel yet. And please kindly note that in some rare cases, the delivery might be slightly delayed due to processing times in the postal or Customs office or the bad weather. Please consider that business days do not include weekends and public holidays and the tracking information of this order will be updated at important logistics stations or once it arrives in your country.
If you have not received your item beyond this time, you are eligible for a full refund after we have conducted a postal investigation.
We take the security of your personal information very seriously. Therefore, if you have any other questions, we suggest that you could contact us via vipservice@banggood.com
We will work on answering your questions as soon as possible and be ready to help you at any time.
Best regards,
Banggood Team
Réplica do consumidor
13/01/2022 às 12:46Eu gostaria de saber onde está o meu produto. O app fala que está no meu município, mas outros rastreadores dizem outras coisas. Vocês estão me enganando. Gostaria apenas de receber meu produto, pois o mesmo já demorou muito
Consideração final do consumidor
17/01/2022 às 22:31Uma porcaria
Reclamações parecidas