Reclamação não resolvidaNão resolvido

Produto passou da data limite de entrega e nenhum posicionamento da empresa

Banggood
São Paulo - SP
12/01/2022 às 23:30
ID: 136531887
Status da reclamação:
Reclamação não resolvidaNão resolvido

Desde o dia 15 de Dezembro o produto ainda não chegou na unidade. Empresa totalmente irresponsável. Quero um posicionamento ou irei atrás dos meus direitos como consumidor

Compartilhe

Resposta da empresa

13/01/2022 às 05:48

Dear customer,

Thanks for your order and we are sorry to hear that you still have not received the order yet.

We can deeply understand how frustrated that you have not received your parcel yet. And please kindly note that in some rare cases, the delivery might be slightly delayed due to processing times in the postal or Customs office or the bad weather. Please consider that business days do not include weekends and public holidays and the tracking information of this order will be updated at important logistics stations or once it arrives in your country.

If you have not received your item beyond this time, you are eligible for a full refund after we have conducted a postal investigation.

We take the security of your personal information very seriously. Therefore, if you have any other questions, we suggest that you could contact us via vipservice@banggood.com

We will work on answering your questions as soon as possible and be ready to help you at any time.

Best regards,

Banggood Team

Réplica do consumidor

13/01/2022 às 12:46

Eu gostaria de saber onde está o meu produto. O app fala que está no meu município, mas outros rastreadores dizem outras coisas. Vocês estão me enganando. Gostaria apenas de receber meu produto, pois o mesmo já demorou muito

Consideração final do consumidor

17/01/2022 às 22:31

Uma porcaria

O problema foi resolvido?
Reclamação não resolvidaNão resolvido
Voltaria a fazer negócio?
Não
Nota do atendimento
0
Ruim
Ruim
5.0/ 10

Está com problemas com Banggood?

Reclamar